onsdag 5 januari 2011

Big picture

ÅRET 2010


Hur har året 2010 varit för dig? – Ojj, det går inte att beskriva. Både ett bra och dåligt år. Men ett år man helt klart kommer komma ihåg.
Bättre än förra året? – Jag vet inte. Både ja och nej.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Massor, alla resor, och allt jag varit med om iår.
Har du flyttat under år 2010? – Neej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Hahaha, massor.
I så fall vilken? – Var beroende utav the scripts låtar ett tag. Fast det är jag fortfarande.
Har du kysst en främling? – Hahaha well... jaa


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Like a rollercoaster
Har du varit kär? - Jaa.
Har du sagt jag älskar dig till någon? –  Yees.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Det var inte riktigt ett förhållande, men vi höll de hemligt.


SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Neej.
Har någon i din släkt avlidit? – Japp.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – haha, neej.
Varit i slagsmål? – Neej, jag är ingen våldsam person. Men jag kan vara stor i käften när det gäller ;)


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Jaa, det har jag verkligen.
I så fall vad? – That's a secret I never tell ;)
Har du skämt ut dig? – Ja, det har jag väl gjort.
Har du ljugit för en vän? – Aaa
Har du varit ute en hel natt? – En hel natt? njaa, tror inte det.
Har du blivit tagen av polisen? – Ja, jag skjutsade en go och glad Casandra på moppen haha. Men jag vet inte om det var iår? Dåligt minne.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaa.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa.



SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Drottning blanka.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Neej, bara på skämt.
Hatar du någon på din skola? - Nja, inte hatar. Men ogillar? :)
Har du gjort något framsteg? – ooja, är stolt över mig själv!
Haft alla rätt på ett prov? – Yees.



VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Yeeesbox.
Har du förlorat en vän? - Jaa, tyvärr.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja det har jag.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Neej, det tror jag inte.
Har du ljugit för en bästavän? – jaa, fast det har inte varit stora grejer.
Har du haft en relation med en vän? – Jaa, fast det beror på hur man ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar