onsdag 5 januari 2011

Secrets

Godmorgon!

Måste bara börja med att säga att det är exakt två månader kvar tills jag fyller år. Tills jag fyller 18, hihihi. Bara att räkna ner dagarna. Fast tills dess kommer jag ha drunknat i mina teoriböcker som jag fick igår från trafikskolan. Myyylooord, varför måste man kunna så mycket? kommer väl ändå glömma hälften när jag fått mitt körkort, eller? Hur som helst. Åkte in till stan igår, träffade Valentina, vi stack till hemmakväll, köpte massa onyttigt och gick hem till henne och kollade på film. Den var huur bra som helst. Sedan satt vi och dagdrömde och planerade livet hahaha. Nästan ialla fall. Och idag är det riktigt dåligt väder så det passar bra att sitta hemma och plugga. Både på marknadsföringen och till körkortet. Nice day! byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar