söndag 23 januari 2011

Sunday

Man är alltid seg på söndagar eller är det bara jag? Hur som helst så har jag jobbat klart med lite naturkunskaps uppgifter som jag hade. Och pluggat lite marknadsföring. Sen tänkte jag plugga lite teori men varje gång jag ska öppna körkortsboken stänger jag den lika snabbt, jag menar jag orkar inte börja läsa teori, det är ju så sjukt mycket men får nog ta tag i det lite senare så jag kan ta mitt körkort i mars. Så nu ska jag vila huvudet lite så jag går och lägger mig en stund.

Igår orkade jag som vanligt inte röra på mig men jag var så hungrig att jag och mamma åkte till donken och köpte mat och jag övningskörde när vi ändå var ute med bilen och då slutade det med att jag hamnade hos tina med massa donken mat och efter en stund kom Ajsela också. Vi satt bara och snacka o tog de lugnt och sen tog vi en promenad till stan och sedan hämtade mamma míg. Helt okej lördag. Pussshejj :*

1 kommentar:

  1. ey babe, gå in på min blogg och säg vilken header jag ska ha :)
    tack puss love you <3

    SvaraRadera