söndag 2 januari 2011

2 januari

Mitt första inlägg för iår. Kan berätta lite om min nyår. Efter mycket krångel och ändringar så började jag förfesta hos hoffe med mina tjejer och annat folk. Sedan drog vi vidare till en lite större fest där det var sådär och sen till tullbron, till västra gärdet. Jag och Sandra somna där men vaknade vid halv 3 på natten typ och gick därifrån till henne och somnade där tillslut och nästa morgon åkte jag hemåt igen. En helt okej kväll. Kunde slutat lite bättre om en person inte slarvat bort mobilen men men.

Och idag har jag bara suttit hemma och varit lat. Är grymt trött och har väldigt ont i min mage. Så jag och mamma har suttit och kollat på film och ätit massa gott hela dagen. Precis det som behövs. Orkar inte skriva mer, ska fortsätta kolla på filmen. Byeee :*

hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar