måndag 10 januari 2011

Save me from myself

Hej!
Första skoldagen idag då. Kändes skönt att börja men samtidigt lite jobbigt att veta hur mycket man måste få gjort denna terminen och hur mycket press man har på sig. Men än så länge lever jag... nästan iallafall. Är heeelt slut efter bara en dag. Så ikväll blir det att sova tidigt. Men tur för mig så är jag ledig imorgon.

Just det, jag har märkt hur tråkig min blogg egentligen är. Jag skriver ingenting om det jag älskar mest, resor, kläder, familj och vänner. Utan jag har så mycket känslor och tankar just nu som måste ut någonstans och eftersom jag känner att jag inte vill vända mig till någon så blir min blogg min trygghet. Skriver inte om allt, men jag är bra på att förneka saker så jag fortsätter med det ett tag till. Börjar kännas förjävligt nu men det som inte dödar en, gör en bara starkare. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar