onsdag 22 december 2010

Onsdag

Godmorgon kan jag ju säga då. Hade tänkt berätta lite om igår, åkte ju till varberg, träffade Susanna, vi lunchade och snackade vilket behövdes för oss båda. Sedan gick vi och letade lite julklappar. Jag hittade till mina kusiner så nu är jag klar med dom. Sedan åkte vi med tåget till Falkenberg där vi träffade Tim och tog en fika och bara chilla. Sedan med bussen hem. Skulle vara ensam hemma till typ 12 på kvällen men sötnosen kom och va med mig så jag slapp vara själv, kollade film och lite sådant. Det var min dag och kväll.
Idag kommer min syster hem så hon är här till Julafton. Och roy kommer nog imorgon. Men ialla fall. Ska kanske åka in till stan och möta henne där så ska vi köpa dom sista julklapparna, det börjar bli ganska stressigt nu för jag var alldeles för sent ute med julklappar, men är det bara jag som inte orkat ta tag i det? Ohwell... nu är det dags för frukost, magen kurrar. Byee :*

Btw, jag skrev ju sån där, dag 1, dag 2 osv... jag suger på att hålla koll på såna saker. Så jag skiter i det nu hehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar