fredag 10 december 2010

Äntligen fredag

Rubriken stämmer helt klart av hur jag känner. Äntligen fredag säger jag bara. Är helt sliten och trött ännu en gång. Men vad ska man göra. Det är vinter och kallt och man vill bara sitta hemma med en kopp té. Har varit i skolan idag och gjorde ett naturkunskapsprov som jag hoppas att jag klarar eftersom jag inte hunnit plugga till det. Även Valentina och Kristina var med mig till klockan 3 idag, vi åt pizza och dom var ett enormt stöd, vilket jag har behövt idag. Och imorgon ska vi ha en liten mysig tjejkväll men mat, film och snack. Något som också behövs nu. Ha en bra kväll och glöm inte kolla på idol. Pusss :*



Du vet vad jag vill nu och jag kan inte ge dig mer än detta.
Det är ditt beslut nu men svik mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar