onsdag 8 december 2010

Godmorgon

Idag är jag ledig och det är sjukt skönt för de behövs verkligen. Är helt slut och jag orkar knappt röra på mig. Vaknade klockan 10 idag iaf för jag var tvungen att gå ut med Lino annars hade jag sovit lite till. Men jag har sjukt mkt läxor och sånt som jag måste fixa idag. Har franskaprov imorgon och jag har inte ens börjat plugga på det så jag undrar hur det kommer gå egentligen.

Min syster överraskade oss igår och kom hem så nu ligger hon fortfarande och sover. Tänkte göra lite frukost till henne och ta upp de och väcka henne. Men eftersom hon älskar att sova så ville jag inte väcka henne, plus att hon är lite förkyld. Så jag får fixa något åt henne när hon vaknar istället. Sen ska vi sitta och plugga. Hon ska hjälpa mig med mitt psykologiarbete för det är hon jätteduktig på. Roy är även hemma så hela familjen är samlad. How great? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar