lördag 25 december 2010

Juldagen

Hej!

Nu sitter jag i köket med en kopp té, myskläder och mina varma tofflor med massa ull i. Iskallt är det! Hur som, igår var det ju julafton och det spenderades hos min släkt med massa mat, jultomte och julklappar såklart. Sjukt mysig kväll. Sen kom vi hem och familjen öppnade resten utav julklapparna och jag fick världens bästa julklapp iår. Fick kläder o allt annat som man behöver sen hade mina syskon köpt ett presentkort från en körskola, och som har även skrivit in mig där. Så nästan hela mitt körkort är betalt. Så det är bara att börja när som. Är suuuuuuuper glaaaad. För körkortet är det viktigaste just nu för mig. Älskar dom, verkligen! Och ikväll ska vi till moster för att äta lite annat gott och spendera kvällen där. Alla ska typ ut och festa, men jag är för lat hehehe. Skriver senare kanske. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar