måndag 6 december 2010

Idag är mitt namn trötter

Ja, ni som läst rubriken förstår nog vad jag vill komma fram till. Det är faktiskt sällan jag går upp på morgonen och är trött hela dagen. Jag menar, fråga typ Casandra som är de perfekta vittnet för mina tidiga morgonar hehehe. Sen så är jag pigg hela dagen. Utom idag.......... somnade på bussen till skolan och sen på bussen hem med, good luck chuck. Sen har jag varit trött och seg hela dagen. Några saker som var bra var min engelska redovisning som gick bättre än förväntat och även mitt resultat av förra veckans marknadsföringprov. Jag känner hur onödig text jag håller på att skriva, men jag kommer inte stoppa för jag har så många ord jag vill skriva och så många känslor jag vill uttrycka. Jag vet inte vart jag ska börja. Äsch, det får bli i ett annat inlägg. Men hur som helst. Lovade att gå upp och väcka roy runt 6 tiden så han ska kunna sova inatt för han är också lika trött som mig och sedan ska vi glo tv. Det är underbart att ha min bror hemma! Skriver kanske mer under kvällen. Hej så länge :*

2 kommentarer:

  1. framsteg mag, framsteg! jalla, ta med lite salla till skolan imorgon och ge till mig <3<3<3<3<33<3<3<3<33

    SvaraRadera
  2. Jag äter sallad nu och du får inget MOHAHAHA! :D

    SvaraRadera