söndag 4 oktober 2009

Söndagar är tråkiga

Helluu, är det någon mer än mig som tycker att veckan har gått snabbt? Shit alltså.. Nu är det oktober och dagarna bara springer fram men det är väl bara bra I guess.. Längtar till Mars för jag fyller år och resan till Rom kan man inte låta bli att längta till. Hur som helst, igår hade jag en väldigt mysig dag med mamma, vi lagade massa gott och bestämde oss för att kolla på film. Vi hade även en pratstund vilket är så himla gött. Mamma, du är bäst. Och idag är det söndag och det är långtråkigt men det är tur att moster och kusin kommer hit en stund sen. Åh, jag ska alltid skriva så mycket när jag skriver haha. Skriver nog ett inlägg till senare idag. Tills dess, ha en bra dag (:



Bild på mig och bellis från avslutningsbalen i 9:an :)


Even though I really love you
I'm gonna smile 'cause I deserve to
It'll all get better in time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar