fredag 30 oktober 2009

Chaaa

Nu sitter jag i min brors lägenhet och han är hos läkaren så jag tvingade honom att ta hit lino hihi, jag vill ju inte vara här ensam (A). Igår vaknade vi tidigt och åkte och shoppade gärnet. Jag och min syster hittade massa fint medans min bror blev lite.. hehe.. sur :D. Vi var inne i varje butik i typ 100 år men det gillaaar vi. Och sen skulle jag egentligen åka hem igår kväll men när jag stog och packade så sa han; sluta packa vi ska på rosa bandet galan ikväll. Då var det bara att stressa och fixa sig. Hoppas ni inte missade det igår på tv3. Riktigt kul var det. Idag åker jag hem, min bror kanske följer med hem och på Lördag åker vi kanske till min syster haha. Har inte ens varit hemma någonting på lovet. Jag måste verkligen plugga, jag har prov på Tisdag :O. Jaja, nu ska jag gå och leka med Lino, han bara ligger och sover hela tiden :(. Ha det bra, au revoir.


Everyday holds a little dream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar