söndag 11 oktober 2009

Söndag

Helluu, igår var det en toppen dag. Jag var med bellis, alexandra och julia. Vi åkte och kollade på en innebandy match och sedan åkte vi till stan. Vi åkte till alexandra och julia. Lagade mat och bara chillade. Sen åkte vi in till stan och köpte massa gott som MYCKET godis och maränger såklart! och bara satt o åt :) Vi skämmde ut oss rätt mycket haha! Tjejerna är riktigt bra, och tack för dagen.
Idag kommer Lisa till mig, vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi kommer nog på någonting. Jag längtar så mycket till höstlovet nu, jag orkar inte plugga haha. Jag har otroligt mycket plugg idag, måste skriva klart no:n, engelska arbetet och massa mer.



I'll think the bells inside have finally found you someone else
And that's okay, Cause I'll remember everything you say.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar