torsdag 1 oktober 2009

Salut!

Äntligen hemma! Kan börja med att säga att dagen inte började så speciellt bra. Försov mig, missade bussen, pappa fick köra och är sjuk. Hatar att vara förkyld det är verkligen det värsta som finns haha. Men ialla fall, har äntligen fått köpt en ny parfym och en mascara. Denna gången blev det den nya Avril lavigne, black star. Den luktar så himla gott, är super nöjd. Hade franskaprov idag och det gick ganska bra kändes det som. Har även träffat Casandra en liten stund idag. Tvingade henne att köra till donken, var jätte hungrig haha. Imorgon är det än fredag och jag längtar super mycket. Ska bli så himla roligt med tjejerna, hippietema, det giiiiillaaar vi höhö. Nu ska jag gå och plugga lite engelska. Bellis, tack för allt. Du är guldvärd! <3


Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam.
Jag hatar att jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar