onsdag 7 oktober 2009

<3

Detta inlägget är till min syster och bror.


Jag vill tacka er för allt ni ger mig. Jag menar inte kläder, pengar osv. Utan ert stöd, att veta att ni alltid finns där oavsett vad. Ni ska veta att jag älskar er så otroligt mycket och tack för att ni har visat mig vad livet innebär. Att jag inte ska oroa mig för småsaker för det finns större problem än det. Att jag inte ska lägga min energi på saker jag inte brinner för och det vikigaste av allt, ni har lärt mig att sträva efter mina mål och aldrig ge upp, ni har även lärt mig att vara stark och aldrig låta någon trycka ner mig. Jag klarar mig inte utan er även fast ni bor en bit ifrån mig så finns ni i mina tankar och alltid i mitt hjärta. Jag är så tacksam och jag är glad att mamma och pappa har visat oss hur vi ska behandla varandra och i slutändan är det vi mot världen. Jag skulle aldrig någonsin önska mig en annan familj eller andra syskon. Och förlåt för jag har varit så jobbig mot er men vad har ni en lillasyster till? det är ju därför jag finns för att reta mina syskon. Allt vi har gått igenom tillsammans alla våra delade hemligheter, alla våra resor. Tack tack tack. Jag vet inte vad jag ska säga mer än tack. Ni är mitt allt och jag saknar er otroligt mycket. Om två år kommer jag till någon utav er. Beror på vart jag ska plugga och jobba. Jag vet att eran dörr alltid är öppen för mig även fast jag är så mycket yngre än er så finns jag alltid vid eran sida. Jag älskar er & kom ihåg, syskon håller ihop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar