fredag 9 oktober 2009

Fredag

ÄNTLIGEN FREDAG SÄGER JAG BARA!

Ojoj.. veckan har gått så snabbt, helt sjukt. Men det är väl lika bra de. Igår var det grand och jag hade hoppats på att det skulle vara lite roligare men det var väl helt okej. Träffade lite roligt folk. Gick dit med Alexandra, Bellis och Julia. Sjuuukt goa tjejer! Idag börjar jag klockan ett, underbart för jag är så himla trött just nu haha. Idag ska jag nog inte göra så mycket, får komman hem och plugga lite, det är så mycket plugg nu innan lovet. Imorgon ska jag på innebandymatch och Alexandra, Bellis och Julia ska följa med. På kvällen hoppas jag på en mysig tjejkväll (: Men vi får se vad som händer. Nu ska jag gå och fixa mig och lite sånt. Orkar inte sitta vid datorn. Så ha det bra! Byyyeee :D


It's you and I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar