fredag 5 november 2010

What about now

Det var längesen jag var såhär osäker. Jag tänker på det dagligen. Tusen tankar snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska börja om från ruta ett. Eller vad jag ska säga, vem jag ska vända mig till eftersom jag inte vet vad jag ska säga, förklara hur jag känner. Jag vet inte ens med vilka ord jag ska förklara allt med. Det är sjukt hur det kunde sluta här. Eller egentligen är detta början. Början på någonting bra för jag tror på dig. Men det är så mycket annat som står ivägen, så många som kommer vilja förstöra och jag är rädd. Kan du inte se det i mina ögon? Min rädsla växer till osäkerhet och just nu är det dags att ta det steget jag är rädd för. Jag får stå ut med att bli dömd och sårad. Det är den smällen jag får ta för jag kommer våga ta det steget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar