tisdag 2 november 2010

Tisdag reedan

Japp, japp, tisdag idag och lovet är igång! Har en känsla av att det kommer gå så sjukt snabbt men what to do. Idag ska jag iaf på dop och sedan ska jag försöka hinna till Sandra som har sin födelsedagsfest idag. Ska se hur jag ska hinna med båda men det löser sig. Igår var jag iaf i stan. Träffade Valentina snabbt och sedan hoppade jag på bussen till Casandra, satt där en stund innan vi tog moppen till stan och träffade Susanna. Gick runt i stan lite och sedan av misstag hamnade vi inne på ritz. En baguett och en stoor kärleksmums till mig. Då menar jag verkligen stor. Yuuummiii hehhe. Men nu ska jag hoppa in i duschen, ta fram kläder jag ska ha på mig till dopet och sedan dra till Valentina för att fixa mig, sedan mot kyrkan. Byeee :*


Okej, jag längtar mer till värmen nu när jag kollar ut genom fönstret..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar