måndag 1 november 2010

Just a dream

I mer än ett år har jag känt dig nu. Dina känslor har varit desamma sen första gången du träffade mig. Jag minns kvällen vi träffades så väl, vi clickade direkt, pratade hela kvällen, natten. Jag visste direkt att du skulle vara en utav dom personerna som kommer stå mig närmast. Du har hela tiden sagt hur du känner, i ett år. Jag har hela tiden försökt få dig att sluta prata med mig för att jag har gömt mina känslor. Inte vågat säga vad jag egentligen tycker. Jag är så rädd vad alla andra kommer säga och tycka. Men nu ska jag gå på min magkänsla. Ger jag inte oss en chans kommer jag ångra mig och jag tänker inte göra det misstaget igen. Du är underbar, verkligen. Du behandlar mig så sjukt bra och du förtjänar allt i världen. Det finns få som du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar