onsdag 24 november 2010

När vi var i malmö med klassen så kom det en man som skulle hålla ett föredrag om att vara positiv och lite om självkänsla osv. Jag vill bara säga att man fick en enorm spark på baken om man säger så. Men man började verkligen tänka om och man tog in varje ord han sa. Jag menar, han pratade ändå i lite mer än två timmar. Varje ord han sa beskrev hur man kände i just den situationen. Det var helt sjukt. Och vissa saker han sa och några motto som man kan ha med sig i livet som kommer göra otroligt mycket nytta i livet. Det var tre motto som jag fick med mig och som passade mig väldigt mycket. Nu ska jag börjar tänka på dom hela tiden och det kommer göra att jag känner mig bättre på dagarna och det kommer få mig att orka gå igenom saker jag tyckt varit svåra förut. Tänk att en främling kan förändra dina tankar på endast två timmar. Tänk att den främlingen just gjorde ditt liv lite bättre. Tack så hemskt mycket för de föredraget du höll. Det har ialla fall hjälpt hitills och jag hoppas och tror att det kommer hålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar