lördag 6 november 2010

Lördag

Hejsan!


Kan börja berätta lite om gårdagen. Jag satt hemma hela dagen och var så sjukt trött men Casandra smsade och frågade om jag ville med på fest. Men jag var osäker eftersom jag var så trött, sedan ringde Jennifer och ville också att jag skulle med dit. Fortfarande osäker. Men jag hoppade ialla fall in i duschen, ringde några samtal sedan var jag påväg till stan. Åkte först till Elina där Jennifer och Ida var, satt där en stund sedan åkte vi till festen. Helt okej var det, sedan till Mac och sen kom Casandra och räddade min kväll. Stort tack till dig för du ställde upp <3
Ialla fall, vaknade nästa morgon hos Casandra men åkte hem rätt snabbt sen eftersom vi skulle till moster och sedan till kyrkogården för att tända lite ljus hos mormor. Sedan åkte vi hem till Långås och nu har jag och mamma nyss kollat på en film som hette 'red'. Det var helt okej actually. Laaaater :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar