måndag 3 maj 2010

Måndag igen

Herregud så snabbt tiden går. Nu är det en ny vecka igen och sommarlovet bara närmar sig. Jag ska inte sommarjobba så jag sitter och hoppas på bra väder i sommar så jag kan ligga och sola för nästan alla jag känner ska jobba, kul för mig? :D just det, min och Casandras resa är på g. Ska bara höra säkert med mamma och pappa nu sen bär det nog av i juni om allt går enligt planerna. Hoppas hoppas.
Jag spenderade valborg i falkenberg med Casandra och Susanna och vi var på fest och träffade massa folk. Hade en riktigt bra kväll. Sen på lördagen fick jag vakna tidigt för jag och mamma åkte till Göteborg till min syster och spenderade helgen där. Vi gick på bio och kollade 3D, jätte mysigt. Sen träffade jag även min yngsta kusin som bor i göteborg och som fyller 6 år idag, graattis Celine. Idag åkte vi hem från Göteborg eller vi åkte och hämtade pappa från flygplatsen för kom från Libanon idag, äntligen! Och nu sitter jag här hemma. Ska strax gå och sova för jag är jätte förkyld så jag har jätte ont i huvudet och mina ögon väger nog 10 kg. Såååå, godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar