lördag 15 maj 2010

Lördag

Helluu, igår träffade jag S en stund på eftermiddagen, kollade film o sånt. Sen mötte jag Casandra i stan och hon ville att jag skulle dra med på fest. Så det gjorde jag. Vi fick skjuts av räkan tror jag han hette till Tröingeberg. Så var vi hos Sandra och fixade oss. Jag hade inga kläder med mig och inget smink för jag visste inte att jag skulle ut. Så jag sprang runt som en galning hos Sandra haha! men iaf, vi var på förfest hos jake. Sen stack vi till Nebojsa som hade födelsedagsfest. Vi firade Patrik och Nebojsa. Det var jätte kul. Så tack för kvällen. Så nu har jag vaknat här hemma och ska strax börja fixa mig för att dra till Varberg där suuuzii väntar. Jag, Casandra och Sandra tar nog tåget runt 4 till henne och sen möter vi nog andra kompisar ikväll för att dom ska också till San tror jag. Men nu ska jag ner och äta någonting så hörs vi imorgon eller senare. Byeee :*


All the crazy shit I did tonight, Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night, That would be the best therapy for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar