söndag 16 maj 2010

Trött, trött och lite mer trött.

Rubriken talar för sig själv igen. Fyffaaan vad sliten jag är. Önska vi inte hade skola på måndag så kunde man sova ut lite. Iaf, igår åkte vi tjejer med tåget till Varberg för att spendera kvällen där. Det var jag, Casandra, Sandra, Elin och Frida. Susannas bror hämtade oss från stationen så åkte vi och handlade massa gott och åkte tillbaka till san. Och min mage började kurra så vi började grilla nästan direkt. Sen så tog det ju ungefär mer än en timma att få igång grillen. Men under tiden hoppade vi stutsmatta i det underbara vädret och drack o va glada. Efter ungefär två timmar var maten klar och då åt vi som vi aldrig sett mat förut haha! Men aa, sen satt vi ute i Susannas altan heeela kvällen. Rökte vattenpipa, snackade om allt mellan himmel och jord. Och hade det grymt mysigt, verkligen. Sen så skulle Frida åka till sin syster och josef och sova där i Varberg för att få sin sömn för hon hade match dagen efter och vi tjejer sov hos susanna. Vid ungefär två så gjorde vi dipp med grönsaker + godis och frukt och gick upp till Susannas rum och åt och snackade lite till. Sen skulle vi lägga oss vid typ tre men jag och San va inte alls trötta medans Casandra blev så sur för hon ville sova så hon gick och la sig i soffan utanför. Haha, bra för susanna som fick sängen för sig själv ;) Men aa, sen somnade sandra och jag och susanna lyckades hålla Elin vaken till typ... vet inte när. Men en stund iaf. Sen slocknade alla vi efter myyyyycket skratt. Undetbar kväll, det måste göras om tjejer. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar