måndag 17 maj 2010

Sleeping to dream

Jag känner bara att jag måste skriva av mig lite. Just för allt som hänt idag. Haft så mycket att tänka på att jag inte ens kunnat koncentrera mig i skolan och på mina studier som jag verkligen måste koncentrera mig på just nu. Hela dagen från morgonen till kvällen har varit jätte dålig och jag skojar verkligen inte. Så mycket drama och skit men jag måste säga att jag är glad att jag hade Kristina, Frial, Tina och Casandra idag. Hade verkligen inte överlevt denna hemska dag utan er.
Trodde inte det skulle kännas såhär att lämna dig som vän, jag trodde verkligen att du skulle vara den sista som skulle svika mig på detta sättet. Jag trodde du av någon skulle vara den som stöttade mig in till de sista. Men ack så fel man kan ha. Well, learn to live with your mistakes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar