onsdag 28 april 2010

great

Jag ville bara skriva av mig lite och tillägna detta inlägget till dig. Jag kan inte fatta hur snabbt tiden faktiskt gått och att jag känt dig sen vi båda gick i blöjor. Och hur snabbt allt gick efter att vi slutat 9:an. Hur vi stog och kollade på varandra och jag kunde inte sluta tänka på att allt kommer förändras och vi kommer splittras. Vilken vi sakta men säkert gjorde. Det var även när du flyttade till varberg då vår tid för varandra blev mindre och mindre. Det gör ont att ens tänka tanken att man förlorat sin bästavän.. Den man faktiskt delade allt med. Den man tvingade ner till torggrillen som endast låt 50 meter från vår lägenhet. Tänk hur snabbt tiden går att jag nu sitter i ett hus i Långås och du i ett i Varberg.. Två helt olika skolor men våra intressen kommer alltid vara desamma. Du vet den där boken med alla kort och minnen som du gav mig 2009 på min födelsedag, det var det året vi skulle sluta 9:an. Kommer du ihåg som jag grät då för du hade verkligen fångat varje ögonblick som betydde mest för oss. Och vill du veta en hemlighet? jag gråter lika mycket varje gång jag kollar i fotoalbumet. Jag saknar dig mer än vad jag egentligen insett men jag vill bara att du ska veta att min dörr alltid står öppen för dig. Du är en vän jag verkligen inte vill förlora. Och jag säger inte detta ofta, men jag älskar dig Susanna Haddad















1 kommentar:

  1. jag har saknat albumet, måste kolla på det :) väcker så otroligt många minnen och jag saknar varenda ett!
    nu ska vi fixa det. :)
    jag älskar dig. <3

    SvaraRadera