onsdag 21 april 2010

Onsdag morgon

Hellu, idag har vi sovmorgon till typ halv 2 tror jag. Själv vaknade jag runt halv 9 och kunde inte sova mer. Gick upp och startade datorn och har lyssnat på Jason Mraz hela morgonen. Idag är min hals mycket värre. Jag har fruktansvärt ont. Jag hoppas verkligen att jag inte blir förkyld. Och idag väntar en låång dag framför mig. Det är ju drottningblankas vårshow hela dagen idag. Ska bli kul men kanske inte lika kul att dansa på scen men det funkar väl hoppas jag för vår danslärare kommer inte att vara med oss idag.. Men nu ska jag gå och ta fram mina kläder och packa väskan så är det klart. Pussss








Världens bästa bodylotion. Eller det är egentligen en brun utan sol som man ska smörja in dagligen så får man en brun naturlig färg. Jag lovar, det funkar och jätte fint blir det.














Saknar mitt gamla långa tjocka hår :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar