onsdag 20 april 2011

Zzyzx Rd.

Hej!

Några dagar sen jag skrev ett riktigt inlägg, men jag har haft så fullt upp och har haft en grym start på lovet, då menar jag verkligen grym. Har kommit hem sent varje dag sen lovet började, så känner att jag behöver en hemma dag snart för har knappt varit hemma på dagarna. Men tyvärr, det kan jag ju glömma. Har fullt upp varje dag nu. Men jag klagar inte för jag har umgåtts med grymma tjejer som har fått mig att skratta som aldrig förr. Dock saknar jag att ha Casandra vid mig i bilen eftersom hon varit i Örebro. Men snaaaart så hehe. På tal om henne så kanske vi ska ha en liten tjejkväll hos henne några tjejer I think. Och imorgon ska jag ut och festa. Frågan är då, ska jag köra eller dricka? hmmm.. får fundera en stund. Ha en underbar dag, för det ska verkligen jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar