lördag 2 april 2011

Lördag

Godmorgon!
Igår åkte jag in till stan, hämtade Susanna och åkte till donken, snackade lite. Sen lämnade jag av henne i stan igen och körde till den underbaraste och spenderade kvällen där. Sen körde JAG hem NÄR JAG VILLE. Fatta det kändes underbart? Jag kom hem precis när jag ville utan att passa någon tid. Och hur skönt tror ni inte det var för mina föräldrar som slapp vara uppe och vänta på att dom skulle hämta mig. Heeelt underbart. Detta har jag längtat efter, att få åka och komma precis hur jag vill utan att anpassa mig. Shit alltså :D

Men hur som, idag kör jag nog till Varberg med Sandra och Casandra var det planerat. Där möter vi Susanna och ska antagligen chilla där bara. Sååå, jag är hur glad som helst. Nu ska jag bara ta tag i alla prov som jag har hoppat över pga teorin. Bad bad. Men helt klart värt det. Hörs seeen :*

Förutom att jag ser konstig ut på bilden så är jag ungefär så glad.
Om inte lite mer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar