torsdag 7 april 2011

Torsdag

Hej! Det var några dagar sen jag bloggade. Har faktiskt inte haft tid för bloggen alls denna veckan. Min syster har varit här sen i söndags och jag tror jag ska köra henne till stationen när jag slutat skolan idag. Tråkigt för vi har haft så sjukt roligt när hon varit här. För övrigt funkar allt fint, förutom att jag har sån lust att shoppa för jag har ingenting att ha på mig. Men det får vänta ett tag till. Btw, tog en egen liten sovmorgon idag, började 8 imorse men åker till skolan vid 12. Cool tjej? jag vet. Men hur som, ska hoppa in i duschen nu, slänga på mig nåt fult och köra till skolan i detta blåsiga väder. Ha det bra så länge!


Like a fool, I've trusted you
Still I'm hopelessly in love
I never thought that I would be this helpless
I can't believe I'm giving in for you,
I've had enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar