måndag 25 april 2011

The silence scares me cause it screams the truth

Ord... vilka ord ska jag använda för att förklara hur jävla bra mitt påsklov har varit?! alltså... tack alla som gjort detta lov till det bästa påsklovet jag någonsin haft, helt seriöst. Jag tror inte jag har skrattat såhär mycket sen.. jag vet inte när. Tror inte jag åkt så mycket bil under ett år som jag gjort under en vecka. Har kommit hem sent vaarje natt, vaknat med tuppen och påbörjat ännu en bra dag med mina älskade vänner i solen. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mer. Men jäklar vad jag längtar till sommarlovet nu för jag vill att varje dag ska vara som denna veckan. Jag är nog den lyckligaste personen i världen just nu. Men att få sova en stund nu hade inte suttit fel eftersom man bara sovit 4 timmar inatt, men helt klart värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar