onsdag 23 februari 2011

Wonderful

Vilken bra dag jag har haft idag! Dagen började med att jag vaknade ganska tidigt, runt 8 tror jag. Åt lite frukost, satt och planerade lite saker med mina föräldrar, hoppade in i duschen och sedan åkte vi alla in till stan o så. Sedan hem, packade lite saker och åkte med bussen till stan igen och spenderade resten utav dagen där. Hade det jättemysigt. Och är sjukt glad just nu!! men men, dags att sova nu kanske för att vara pigg till körlektionen imorgon som jag egentligen inte orkar gå på. Hoppsan, sa jag nyss det dära?! Det är bara för jag typ spenderat hela detta lovet på trafikskolan men om man vill ha sitt körkort får man väl bita ihop lite dåråå. Men ska inte klaga för jag är suuuuper glad. Puuuusss och godnaatt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar