torsdag 24 februari 2011

Magic

Godmorgon!

Idag vaknade jag också ganska tidigt och har nyss ätit frukost och ska bara ta det lugnt ett tag till innan jag måste ta bussen till trafikskolan där jag ska ha en körlektion och sen plugga teori. Det finns nog ingenting i världen som kan få mig på dåligt humör idag. Är så sjukt glad och mitt humör är på topp.

Och om typ en vecka fyller jag 18. Kommer ihåg sist jag skrev det så var det en månad kvar, snacka om att tiden går snabbt. Sen på söndag nästa vecka bär det av till London med klassen vilket jag ser framemot. Och efter London har jag fullt upp, frågan är bara hur jag ska orka all denna stress. Men det problemet tar jag tag i då. Det är trots allt nån vecka kvar tills jag ska börja stressa på riktigt. Nu babblar jag på för mycket kände jag. Ha en bra dag! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar