tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Helluu, idag kommer jag med bortförklaringen att min mobil inte ringde imorse. Fast, det gjorde den ju men hade lite svårt att komma upp så somnade om, vaknade halv 8 insåg att jag nyss missat bussen. Hoppar upp ur sängen och hoppas på att pappa är vaken men icke. Så nu sitter jag här. Fixad och klar och om typ en timma åker min andra buss och kommer lagom försent till svenskan hehe. Bra start på en myyyyycket lång dag. Hur som, ska till trafikskolan senare och plugga teori, sen körlektion och sen teorilektion. Kommer somna med massa teori i mitt huvud. Nice eller.

Pluuuuus, Casandra fick med mig till sushi baren igår och jag åt sushi. Måste erkänna att jag faktiskt hade fel och Casandra hade rätt (för första gången hehe) Blir man beroende utav det? för jag är ganska sugen på att äta det idag igen. Så hemskt. Jaja, nu hörde jag att pappa vaknade, ska se om han har någon lust att köra mig hehehe. Byeee :*

1 kommentar: