söndag 27 februari 2011

Man lär så länge man lever

Jahaa... en ganska lugn dag har jag haft idag med. Har kollat på film och ätit hela dagen. Har inte orkat göra så mycket mer. Jag tror seriöst jag ska till läkaren inom kort för att kolla om det typ fattas någon vitamin i min kropp eller typ järn för jag är ovanligt trött och svag i kroppen och har ingen ork för något och då har jag inte behövt ansträngt mig under dagen för att känna så heller. Konstigt, får se hur det blir med det. Iaf, skola imorgon igen, har längtat lite faktiskt. Men skulle egentligen pluggat till ett engelskaprov under lovet, hur tror ni det gick? sista gången jag gör ett prov efter lovet fyfan.
Jaja, nu ska jag gå och lägga lite nagellack. Svart färg blir det nog igen såklart. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar