onsdag 17 februari 2010

Onsdag

Hej igen!

Jag börjar bli dålig på att uppdatera min blogg. Men jag har haft så mycket att tänka på just nu och har varken haft tid eller ork för att blogga. Men jag ska försöka ändra på det. Skolan går bra nu i think. Eller jag fick mvg på mitt engelskaprov så jag är rätt nöjd. Men snart snart bär det av till Rom och sen Libanon. Bara 21 dagar kvar till roooma och 33 dagar till Libanon. Det närmar sig. Och nästa vecka är det sportlov då kanske det bär av till Stockholm i 2 dagar. Känner hur mycket jag längtar efter lovet nu alltså.. Men nu måste jag gå göra klart uppgifterna på företagsekonomin. Det är nog den segaste kursen vi haft hittils. Byeee :*


Just tell me the truth baby. Tell me what I want to hear. Tell me that you love me one last time and tell me that everything is going to be alright.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar