fredag 26 februari 2010

Angels

Några dagar sen jag skrev i min blogg så jag kan börja med att skriva vad jag har gjort.

Tisdag: Jag och Casandra bestämde oss för att åka till Varberg och sova hos Susanna och gå på bio. Och även mackan, mario och jake var på. Så dom åkte också upp. Vi åt i stan och gick på "farsan" Sjuuukt bra film. Och vääldigt rolig. Sedan tog killarna tåget hem och vi tjejer väntade på Susannas bror som kom och hämtade oss från stan och så åkte vi hem till henne. Vi hade handlat på ica och köpt massa gott så när vi kom till henne så gjorde vi dip med grönsaker, lite frukt och annat nyttigt. Vi försökte få igång vattenpipan men ingen av oss ville sitta ute på terassen, det var alldeles för kallt. Så vi sket i det och gick upp och satte oss och snackade och åt. Susanna och Casandra fick i sig lite för mycket alkohol kanske så resten utav kvällen var att ta hand om dom haha!

Onsdag: Vi vaknar tidigt på morgonen och hade endast sovit i fyra timmar. Snacka om att vi var trötta eller. Och jag och Susanna ska alltid vara uppe först så vi väckte Casandra och hällde lite vatten i örat på henne. Hihi busigt. Och jag hoppade på henne. Glad blev hon iaf.... NOT! Vi gick upp och började städa och åt frukost och lite sånt sen åkte vi med bussen in till stan och då var det dags för shopping. Testade hur mycket som helst men köpte ingenting. Varför vet jag inte. Var väl inte på shoppinghumör och nu får jag lite ångest för jag vet inte hur jag ska hinna köpa allt till Libanon som jag behöver och jag behöver även ett par shorts till rom och nån t-shirt. Alltid bra att ha med sig. Men jag får iaf åka in till stan nästa helg igen. Iaf, sen åkte Susanna hem för att byta om för hon skulle till praktiken och jag och Casandra åkte tillbaka till Falkenberg. Sen var jag hemma resten utav kvällen.

Torsdag: Jag, Susanna och Casandra var bjudna hem till Putte och Sandra för en tjejkväll. Eller aa.. putte var ju inte med oss utan hans kompisar kom dit haha. Så vi tjejer möttes i stan och handlade lite mat och hyrde film sen hämtade putte oss från stan och så körde han oss till Slöinge. Där spenderade vi resten utav kvällen med mat, film och massa mys. En kväll med tjejerna behövdes verkligen. Senare på kvällen tog jag och Susanna bussen till Falkenberg och Casandra sov där.

Det är vad som har hänt under tre dagar och idag sitter jag bara hemma och vilar. Orkar inte plugga fast jag måste verkligen. Men nu ska jag gå. Byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar