lördag 20 februari 2010

ännu en lat dag

Chaa chaa bloggen ;)

Lördag igen och dagarna bara flyger förbi. Äntligen sportlov säger jag bara. Ska nog inte göra så mycket då. Ska nog bara träffa kompisar och ta det lugnt hade jag tänkt. Har varit så himla seg och trött denna veckan så jag har bara kommit hem från skolan och legat i soffan och kollat på tv hela kvällen. Just det, jag hade även dans igår. Själv tycker jag att det var skit kul och det kändes jätte bra att dansa igen. Funderar på att börja träna dans igen för att det jag har på fredagar är ju estetiskverksamhet. Men kul är det.
Jag fyller år om typ två veckor, veckan efter sportlovet och jag kan inte sluta tänka på vad jag ska göra för jag vill verkligen fira min födelsedag på något kul sätt iår. Jaja, ska nog gå o lägga mig en stund till. Är ensam hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Pusssheej :)



Jag vill ha sommar NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar