fredag 12 februari 2010

Äntligen fredag!

Rubriken talar för sig själv :)

Idag är jag ledig från skolan för företagsekonomin var inställd och dansen också så det är rätt gött. Så dagen har spenderats hemma och jag har städat rummet, plattat håret och vänt uppochner garderoben eftersom jag ska ut ikväll. På tal om det så ska jag se om Susanna kommer till mig först så vi kan fixa oss tillsammans eller om vi ska fixa oss i stan. Sedan ska vi nog dra till Falkhallen och möta valentina, frial o kicki i think och några fler sen ska vi kolla på shan atci. Sen är det daaaans som gäller! :D Fast jag vill till skogstorp så om vi fixar något sätt att ta oss dit så åker vi nog dit. För jag har saknat alla tjejer jätte mycket... Nu ska jag sluta blogga och prova lite mer kläder. Byeee :*


Everything that I do
reminds me of you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar