onsdag 26 september 2012

You only live once, but if you do it right, once is enough

Rubriken som jag läste och fastnade för på tyras blogg. Hur som helst, drömt helt konstiga drömmar nu i några kvällar. Vaknat upp och varit helt konstig, känns typ helt tomt inombords, knasigt. Men hur som helst så flyter dagarna på här i malmö, regn och tråkig dag idag. Har även varit ledig hela veckan nästan, har bara skola på fredag i två timmar sedan kommer min älskade syster på besök till min bror och min. Längtar sjukt mycket. Försöker få tag på min bror, funderar på att spendera kvällen hos honom, han är världens bästa människa, fyfan vad glad jag är att han bor nära mig i Malmö nu. Orkar inte babbla en massa nu, dags att byta om och fräscha upp sig lite. Bjuder även på en bild från 2007 på mig och min bror.


Min klippa, mitt allt. Min älskade bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar