onsdag 12 september 2012

Over and out

Som ett tomt skal, fast ändå stark. Hur ska man lita på någonannan än sig själv när det så många gånger har bevisat att ensam är stark. Men ska det verkligen vara så att man inte ska lita på någon människa än sig själv. Hur ska man då kunna leva sitt liv med inställningen att man bara litar på sig själv. Hur ska man kunna överleva som människa om man inte kan ta någon människa seriöst eller ens tro på något någon säger. Men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen så kanske jag kan känna meningen med tystnaden. Men jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord. Jag hoppas på oss, jag tror att vi kan göra allting bättre. Allting är enkelt emellan oss, det är bara vi som tycker det är svårt, det är svårt och hitta hit, men det är så enkelt att tappa bort sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar