söndag 20 mars 2011

Sunday

Vilken helg jag har haft. Både bra och..... ehm, stressig? Jag har ju fått plugga så jag nästan gått in i väggen. Som tur är fick jag lite hjälp från min familj som var så snälla och förhörde mig så nu kan man nästan rabbla hela teori boken utantill, inte illa. Såå, gissa om jag är helt trött i huvudet nu. Kommer nog somna vid nio redan skulle jag gissa på. Och för övrigt så träffade jag mina kusiner i göteborg, hur kul som helst för det var ett bra tag sedan. Men jag tror jag ska lägga mig redan nu faktiskt och prata med den underbaraste, sen kommer jag somna ganska bra. Godnatt 



And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere

But right now I wish you were here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar