onsdag 16 mars 2011

Hero

Det var några dagar sen jag bloggade. Det är bara ett tecken på hur stressad jag är. Allt drar ihop sig riktigt mycket nu och allt går lite för snabbt känner jag. Men jag hoppas att allt går som det ska. Och över all stress kommer lite mer stress, alltså alla prov. Jag hinner ju inte plugga på någonting. Och för första gången satt jag och gjorde prov idag och kunde inte ett skit nästan. Men jag hoppas att jag iaf får g på det så slipper jag göra om det för det hinner jag absolut inte med. Ååh, kan inte ens tänka helt klart. Ringer min mamma för att fråga hur jag ska göra eftersom jag just nu inte känner för att ta beslut själv. Jag låter ju helt sjuk hahaha! Nej men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig och försöka slappna av och vila lite. Ha en bra kväll alla. Bye bye :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar