lördag 5 mars 2011

arton

Nu är jag myndig. Nu får jag ta mitt körkort, köpa cigg, gå ut på krogen, köpa dricka där. Resa utan målsmans tillstånd, beställa hem kläder på hemsidor man måste vara 18 år på, jag får spela på svenska spel och mycket, mycket mer. Och allt förändrades på bara en natt och plötsligt får jag ta mer ansvar än vad jag gjorde igår tex. Låter ganska sjukt när man säger det såhär men det är ju sant.

Och nu har jag packat klart allt för London och har ställt in väckarklockan på 05.00. Och jag har ingen aning hur jag ska gå upp då, men jag får nog gå och lägga mig nu. Just det, mamma och pappa hade köpt sushi och smörgåstårta med massa annan mat som jag älskar och ett glas vitt och så firade jag min födelsedag med dom ikväll eftersom jag ska vara ifrån dom i 4 dagar och jag orkar inte festa ikväll eftersom jag ska upp så tidigt imorgon. Men nu skriver jag bara massa onödig text så godnatt och så hörs vi när jag kommit hem från London igen. Pussssss <3

1 kommentar: