lördag 18 augusti 2012

Take care

Well well.. inget vettigt att skriva. Behövde bara någonstans att skriva av mig lite på.. usch då. Konstiga tankar, en miljon tankar och funderingar. Men en sak som är säker är att jag är lycklig som fan. Inte gått en dag utan att jag haft ett leende på läpparna. Hur som helst, malmö festivalen har ju börjat, första dagen var igår och jag var där. Mycket folk, mycket skratt och mycket intryck. Va där med goa människor från Trelleborg/Malmö. Kände på utelivet lite halvt iallafall så nu taggar jag till hösten till max! Hoppas denna känslan aldrig vänder, känslan av att vara glad inombords och inte känna några bekymmer överhuvudtaget. Alla tankar är positiva och förväntansfulla.
3 djupa andetag och jag känner mig fri
.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar