fredag 10 augusti 2012

Blue sky

Hallå igen efter ett par veckors paus från bloggen. Har jobbat och jobbat och jobbat lite till. Men nu så lugnar det ner sig från jobb så då får jag mer tid att spendera i Falkenberg där jag trivs som mest! Om lite mer än två veckor är det dags för flytten ner till Malmö. Så då är det dags att packa alla mina saker jag har i Falkenberg och flytta ner det till Malmö. Shit, känns som att jag har hur mycket saker som helst att fixa. Men det är ju skönt att komma på andra tankar. Annars är livet på topp just nu. Humöret är uppe och tar en dag i taget. Tiden går så fruktansvärt fort också, känns som om det var igår jag tog studenten och helt plötsligt ska jag börja ta "vuxna beslut", köpa rengöringsmedel, tvätta?!?! och städa för lägenheten städas ju inte av sig själv. Tur jag har Kristina då som iallafall kan ta hand om maten hahaha. Nä för fan ska leva livet fullt ut nu, njuta av varje stund, varje sekund och ha den bästa tiden med min bästavän som kommer bo under samma tak som mig, det kan verkligen inte bli bättre. Lycklig är det jag är.. verkligen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar