måndag 12 mars 2012

One shot for my pain, one drag for my sorrow

Godmorgon! bloggandet går segt. Funderade på att ta en rejäl paus eftersom jag haft samma blogg sedan 2009 så börjar jag bli lite trött på att ha samma eftersom jag själv tycker att jag mognat och växt något otroligt. Kan ju vara kul att kolla tillbaka i arkivet och läsa om saker jag skrev om förr och vad som pågick i mitt huvud då. Men känner för en ny start eftersom det hänt så mycket i mitt liv på så kort tid. Men är fortfarande lite osäker. Hur som helst, 2 veckor kvar till Mallorca, 2 månader till balen och 3 månader till studenten, 5-6 till höst igen då det förhoppningsvis bär av till Skåne. Är så sjukt jävla taggad!!! Idag ska jag och mamma in till stan och köpa det sista kläderna jag ska ha med mig till Mallorca och lite produkter sedan till mina kusiner och hälsa på. Bra dag, bra väder = glad Maggie.

2 kommentarer:

  1. du uppdaterar väldigt dåligt måste jag säg.. skärpning! ;)
    ps. du snygg.ds
    puss hej.

    SvaraRadera
  2. Hej Casandra är snygg! Jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt men jag ska försöka bättra mig för din skull. Puss och kram :)

    SvaraRadera