onsdag 21 mars 2012

Lev i nuet

Onsdag idag.. Några dagar kvar tills det bär av till Mallorca, är skit nervös och det känns som om det är de enda jag pratar om just nu. Men hur som helst så ringde min pojkvän på eftermiddagen och sa att han skulle komma till Falkenberg, blev chockad när han ringde men tänkte sen att jag blev inte så förvånad ändå för han är så sjukt spontan. Han kom hit iallafall och spenderade denna dagen med mig för det är sista gången vi ses innan jag åker iväg i fem veckor. Usch fan.. riktigt jobbigt att säga hej då. Men tiden går snabbt. Så nu är jag glad och har massa ny energi vilket jag lär behöva eftersom jag ska upp så tidigt imorgon.Så nu säger jag godnatt och hörs om några dagar! :)


Side by side, hand in hand, heart to heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar