torsdag 19 januari 2012

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Känt mig trött och ganska stressad dessa dagar och kom nyss på att jag måste skicka in delrapporten på projektarbetet.. hur som, suttit och pluggat en stund nu på ett prov jag ska ha imorgon. Men jag lägger ner allt för ikväll och går upp och lägger mig i soffan framför tvn istället. Har ingenting speciellt att skriva förutom att mina tankar blir fler och fler och det slutar med att jag sitter och filosoferar lite för mig själv och blir genast förvirrad. Kanske dags att slå en pling till Jennifer eller Kristina för att dela med mig av mina tankar innan jag blir gaaaaaaaalen. Haha där överdrev jag. Men iaf, imorgon kommer min kära bror hem som jag saknar ganska mycket trots att det inte var sålängesen jag var i Skåne. Sen åker jag iväg till en underbar person och kommer hem på söndag igen då min syster väntar här hemma. Vilken underbar helg detta låter som.


Jag, Jennifer, Kristina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar