tisdag 24 januari 2012

Dear life

Några dagar sedan jag skrev någonting. Har väl inte direkt känt någon lust. Men nu skriver jag igen med smärta i nacken, ryggen och axeln. Anledningen till det är att jag och Jennifer krockade igår, eller ja, en bil körde in i oss bakifrån och jag körde så den andra bilen är helt sönder och ska förmodligen skrotas men vår bil klarade sig med några få skador om man ska jämföra bilarna då. Kvinnan springer ut från den andra bilen och säger att hon inte såg oss. Jag tror jag såg ut som ett frågetecken när hon sa det, för hur faaan kan man inte se en bil på 3 meter eller mer? som står på vägen som ska svänga??? Men chockade och konstiga som jag och jennifer var så åkte vi med ambulansen till vårdcentralen där vi undersöktes av 2 läkare. Inga större skador på någon av oss förutom smärta idag som tur är ändå. Jag förstod att olyckan var stor men inte så stor tills Jennifer ringde och sa, "att köra 70 kilometer in i en annan bil är som att köra rakt in i en vägg". Med andra ord så skulle det gått värre för oss än vad det gjorde. Tack Gud som stod vid vår sida. Orkar inte skriva någonting mer förutom att jag har haft en underbar helg men en underbar människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar